Shop Mobile More Submit  Join Login
Psy's Birthday Present by cailencrow Psy's Birthday Present by cailencrow
oh yeah
i did it
I WIN
OMA is gonna KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEL ME!!!!
love ya,
Add a Comment:
 
:iconspiritthanatron:
SpiritThanatron Featured By Owner Oct 25, 2005
ROFL! Cailen has just pwned OMA. >.> PWNAGE!
Reply
:iconchibi-mika-chan-:
chibi-Mika-chan- Featured By Owner Jun 19, 2005
.....(tries to contain herself)
...
*dies laughing*
Reply
:iconbeyonddarkness:
BeyondDarkness Featured By Owner May 20, 2005
O.o......[dies from laughter...laughs in afterlife]
Reply
:iconpaladinorc:
PaladinOrc Featured By Owner May 16, 2005
XD XD XD
Reply
:iconbiskuits:
Biskuits Featured By Owner May 15, 2005
Hawt, man, hawt ^_^ Psy's one lucky boy on his b-day ~.^
Reply
:iconad-man:
Ad-Man Featured By Owner May 15, 2005  Professional Digital Artist
MY EYES!!! WHAT HAVE YOU DONE TO MY EYES!!! IT BURNS SOOOOOO!!!

lol
Reply
:iconcheri-chan:
Cheri-chan Featured By Owner May 15, 2005  Hobbyist General Artist
Cailen..you do know you're going to get sooo many angry e-mails from OMA fan-girls and they'll go killer on your ass right? Funny pic though XD
Reply
:icongabe27c:
Gabe27C Featured By Owner May 15, 2005
:laughing: Ha! This is great. Disturbing, but great.
Reply
:icontrench-bobby:
Trench-Bobby Featured By Owner May 15, 2005
whoa there! looks like sombody's dresd up on the wrong dressing room... anyways, HAPPY BIRTHDAY PSY!!!!!
Reply
:iconevil-chao:
Evil-Chao Featured By Owner May 15, 2005
ah even thought doing so will probably lower my IQ ...

OMFG ROFLAO

couldnt think of any other way to put it :D
Reply
:iconfleetrun:
Fleetrun Featured By Owner May 14, 2005
*nearly dies laughing* Karma O.M.A..thats priceless
Reply
:icondarksword431:
DarkSword431 Featured By Owner May 14, 2005
Oh gawd, that creates soooo many mind images. XD

Awesome job.
Reply
:iconcgshadow7:
cgshadow7 Featured By Owner May 14, 2005
That may be unbelievably awesome, but it scares me beyond reason. So awesome.....and scary....
Reply
:iconzamba:
zamba Featured By Owner May 14, 2005  Professional General Artist
that has got to be one of the best things I've ever seen you do....
I swear I see the pic surrounded in light with a chorus of angels in the background....
XD
Reply
:iconmikeluckas:
MikeLuckas Featured By Owner May 14, 2005  Professional Digital Artist
...XD...dear...god...
Reply
:iconneko-of-doom:
Neko-of-doom Featured By Owner May 14, 2005
XD HAha

Looove it
Reply
:iconpsyguy:
Psyguy Featured By Owner May 14, 2005  Professional Interface Designer
LMFAO
Reply
:iconfrostdemn:
frostdemn Featured By Owner May 14, 2005
>.> As amusing as it is, you're doomed. *claps twice* May your spirit rest in peeeaceee...
Reply
:iconalanes:
AlanES Featured By Owner May 14, 2005  Hobbyist General Artist
Crow, that's messed up. XD

*Goes The Russian on your ass*
Reply
:iconneko-of-doom:
Neko-of-doom Featured By Owner May 14, 2005
I likes it >:3
Reply
:iconomegasigma1:
omegasigma1 Featured By Owner May 14, 2005
pwned.
Reply
:iconzamiecat:
ZamieCat Featured By Owner May 14, 2005
That is so funny
Reply
:iconhypermegatailsfan:
hypermegatailsfan Featured By Owner May 14, 2005  Hobbyist Writer
...Oh good god,my eyes! XD you're pure evil! but also pure funny!
Reply
:iconcomicstripdude:
ComicStripDude Featured By Owner May 14, 2005
Oh dear God. I have GOT to fave this!
Reply
:iconjeffron:
JEFFRON Featured By Owner May 14, 2005
HAHAHAHAHA LOL
Reply
:iconsykoticstalker27:
Sykoticstalker27 Featured By Owner May 14, 2005
:D Great picture!

Happy birthday, Psy! Whoever Psy is. :D
Reply
:icondarth-bobcat:
Darth-BobCat Featured By Owner May 14, 2005
Couldn't you at least have ka-girled him first? It's been done before...

Ah well. Great pic, and if you read this, happy B-Day, Psy!
Reply
:iconzito-is-neato:
Zito-is-Neato Featured By Owner May 14, 2005  Professional Digital Artist
But OMA isn't the person celebrating his B-day in this one so.......*shoves a carrot in his mouth* HAPPY B-DAY PSY!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 600 × 477



Details

Submitted on
May 14, 2005
Image Size
215 KB
Resolution
600×477
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,669
Favourites
17 (who?)
Comments
28
Downloads
386
×